Elke vierde zondag van de maand organiseren we een gezellige inloop met spelletjes!
Maar in het aanstaande Pinksterweekend doen we dat niet op zondag, maar op MAANDAG, tweede pinksterdag.

Maandag 25 mei ben je dus weer van harte welkom!

We ontvangen je graag met koffie of thee, zo rond half twee.
Om kwart voor vier ruimen we alles weer op, na een hopelijk heel gezellige middag met elkaar.

We vinden het fijn als je je even aanmeldt via contact@lunettenwilwel

Eigen bijdrage € 2,00.

Kom je ook?